zaterdag 4 maart 2017

Geen 'V'

Ja, soms moet je een besluit nemen ….
Het is carnavalsvakantie en dan gaat het leven ook nog door. Het is nog woekeren met de ruimte in huis en zoeken naar het juiste moment om het werk aan de gang te krijgen. Toch heb ik deze week een patroon van een kinderschort (heb nog wat zeil liggen) en een patroon voor de rok van mijn dochter overgenomen. Heb ook patroontekenpapier gekregen en een oude Burda.
Daar staan nog wel een paar leuke dingen in, hoor.
Terwijl ik aan het wachten was op een klant die uiteindelijk niet kwam opdagen, heb ik op Pinterest enige inspiratie kunnen opdoen met jeans en andere zaken. Het moet uiteindelijk wel bij je passen, of niet? Er komen zo nieuwe ideeën om eventueel stof weg te werken wat er nog ligt.
Heb jij nog een ‘bakje’ nodig voor je hyacinten? In de webshop heb ik een aantal zakjes in de aanbieding. Misschien een idee om de potjes van je voorjaarsbollen een nieuwe ‘look’ te geven?
Het is zoeken, maar in het midden van dit weiland staan twee wilde ganzen. Je weet vast dat - als ganzen vliegen - ze een 'V' vormen en zo koers maken naar een nieuwe plek.

'Met de ‘V’ van vrede, de ‘V’ van verte, van verlangen, van vrij.’

Geen opmerkingen:

Een reactie posten