zaterdag 5 augustus 2017

De dip



Ga zo langzamerhand maar weer wat ‘bedrijfsmatige activiteiten’ opstarten in deze vakantieperiode. De grootste dip is voorbij en ook de zorg in en voor mijn gezin waar ik woon en werk en alles wat daarbij komt kijken, neemt soms veel tijd in beslag. En ook wat erbij hoort, is het onderhouden van je netwerk. Daar heb ik nu ook ruimte voor gekregen (en genomen).
Gewoon op de plaats waar ik ben.
Ik heb bij iemand dunne foam opgehaald; daar kan ik misschien iets leuks van maken. … Dat bedenk ik me vaker en zo heb ik enige goederen die verwerkt moeten worden. Ook heb ik deze week een rokje gevonden in een naaitijdschrift voor de workshop (naailessen) die we gaan opzetten en nog een verstelklusje gedaan voor in huis.
'Bedenk de dag van de kleine dingen.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten