zaterdag 12 augustus 2017

Ook dát ...



‘Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.’ Een uitspraak van Pippi Langkous.
‘Dús’…. Ik denk dat ik het wel kan.
Ja, zo voelt het wel eens. Maar dan meer met een: ‘maar ik denk dat ik het wel kan’. Misschien kan ik iets gaan doen met de geurzakjes en heb ik nagedacht over een nieuwe variant.
Ja, en als de ‘vakantie’ voorbij is, kunnen we ook weer achter band aan. Voor de badponcho’s. Want dat ligt nu al heel lang stil en die moeten nu zo langzamerhand toch echt de deur uit. Ook nog heen en weer geappt over de ‘naailessen’ voor de meiden die na de vakantie van start hopen te gaan. .. Het moment in de week wanneer dit het beste kan plaatsvinden is nog niet helemaal duidelijk; e.e.a. heeft te maken met privéomstandigheden.
In elk geval deze week ook lekker buiten geweest; in drie tuinen gewerkt. Ook dát waren privéomstandigheden.
En vlierbessen geplukt + sap gemaakt. Dat doet een mens goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten