zaterdag 26 augustus 2017

De doosjes ...



Deze week weer een verstelklusje gekregen en ben ik verder gegaan met dat wat op mijn weg kwam. De ‘lopende zaken’.
En toen kwamen de doosjes. … Wie had dat nu gedacht dat ik deze week plm. 300 doosjes rijker zou worden. Ik kon ze ophalen bij een goede kennis en ze waren gebruikt voor representatiedoeleinden. Het moet nog steeds tot me doordringen dat ik dit heb gedaan. Het was eigenlijk een grap van mijn kant; in ruil voor een appeltaart mocht ik ze ophalen. Maar de grap werd ‘serious business’.
Dat lijkt me een goede bestemming en ga ik ze maar zorgvuldig opbergen tot het zover is. Het naaiwerkje is opgehaald en we hebben nog even uitvoerig koffiegedronken.

'Shades of blue'

De zomervakantie van de scholen is voorbij.
Volgende week weer een ander ritme.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten