zaterdag 11 november 2017

Beweging


'Houd de zaak in beweging.' Zo zijn we deze week maar begonnen. Woensdag jl. heb ik de badstof teruggebracht naar de winkel waarvoor ik heb genaaid. Op dit moment hebben ze geen ideeën en dan laten we het rusten. Wachten tot er misschien nog een keer 'out of the box' wordt gedacht. Sinterklaas- en de kersttijd komen er ook aan. Het was leuk om nog even te sparren over het ondernemerschap.
Ook gaan we nog verder met de rokjes en de kussenhoes bij de uitgelopen 'workshop'. Dat is ook leuk dat ik dat nog mag doen. 
Wie weet wat ze nog allemaal bedenken om te gaan naaien (als ze de smaak te pakken krijgen).
Als. .... 
Ik heb deze week nog  heerlijk achter de naaimachine mogen zitten en voorbereidend werk gedaan voor de webshop.

Een drietal labels heb ik op deze jas heb genaaid. Dit is er een.

Een gescheurde naad in een kinderjas gemaakt. 
Het zijn niet altijd even inspirerende foto’s; ik heb niet altijd tijd en zin (en ruimte) om al de genaaide en verstelde kleding op mijn paspop te draperen. Maar wie weet wordt het nog een keer anders. 
'Houd de zaak in beweging.' Dat lijkt me een natuurlijke gang van zaken.
St. Maarten. ‘Keep the fire burning.’

Geen opmerkingen:

Een reactie posten