zaterdag 27 januari 2018

In het nieuwe jaar



Ondernemen. … Wat heb je nodig? Hoe wil je je gaan ontwikkelen in het nieuwe jaar?
Het zijn vragen die op je afkomen en waarop je een antwoord moet vinden. Mijn antwoorden zijn nu: ‘Gaan waar de winden waaien.’ ‘Zien welke deuren sluiten en welke voor je opengaan.’
De naailes (workshop) ging wegens omstandigheden niet door en daarvoor is een nieuwe datum gepland.
In ieder geval stond de afgelopen maandag stond in het teken van zomen naaien in gordijnen. Dinsdag was een dag voor met name huishoudelijke zaken, op woensdag lag het accent op  familiezaken en donderdag doemden opnieuw enkele huishoudelijke bezigheden (knelpunten) voor me op. Op vrijdag kon ik nog een keer mijn verjaardag vieren. … misschien moet je dat niet een dag doen, maar 7 dagen lang.
Ondertussen heb ik nog een geschiedkundig verhaal kunnen lezen over toiles (pasmodellen). Dat is blijkbaar weer iets anders dan een proefmodel. In elk geval heb ik nog even kunnen snuffelen aan de stoflegging voor het pasmodel van de halve cirkelrok en ligt het klaar om volgende week ter hand te nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten