zaterdag 10 februari 2018

De halve cirkel



Het patroon van de halve cirkelrok heb ik opgeborgen in een mapje. Ik zou hem nog graag goed passend willen maken in de toekomst, als dit nodig is. Maar nu gaan we eerst verder met de gerende rok.
Aangezien er een royale hoeveelheid stof is, hoeft er geen naad in het achterpand te komen en komt de rits in de zijnaad.
Afgelopen woensdag heb ik de laatste naailes van de workshop gegeven. Het was bloed, zweet en …… de tranen heb ik niet gezien. Ook ben ik niet ‘juf Ank’. Een workshop is een goed initiatief om uit te proberen of te bezien of iets bij je past. Hoe het verder gaat: de tijd zal het leren.
En donderdag jl. ben ik een dag met een vriendin op stap geweest naar het Textielmuseum in Tilburg en op de terugweg hebben we ’s-Hertogenbosch aangedaan. Daar zijn we een stoffenhuis binnengelopen en daar heb ik nog een goede voering voor de rok kunnen kopen.

Ja, deze naaitafel zouden we beiden wel willen hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten