zaterdag 18 augustus 2018

Rommelen


Dat heeft het de afgelopen periode enkele keren gedaan. En dat doe ik ook soms. ‘Rommelen’. Datgene doen wat niet direct met het werk te maken heeft, maar wat toch ‘leuk’ of interessant is (of lijkt) en op je pad komt. En misschien vloeit er iets uit voort.
Deze week ben ik ook maar weer verder gegaan met het naaibedrijf. Ja, ik voelde me niet zo geroepen om coupeuse te worden; ik ben met name de opleiding gaan volgen omdat ik goed wilde leren naaien. En destijds was dat voor mij te combineren met een baan op kantoor. Je wil er netjes bij lopen, toch?
Het klimaat was de afgelopen week ook dusdanig dat ik moed kon verzamelen om tussen mijn spullen enkele lappen stof op te duikelen om iets te produceren. Producten kun je terugvinden in de webshop. Hier wordt aan gewerkt.
Ja, na een onweersbui knapt het buiten vaak op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten